Ton Hermanussen nieuwe directeur van Natuur en Milieufederatie Limburg

13 juni 2019

Ton Hermanussen nieuwe directeur van Natuur en Milieufederatie Limburg

Per 14 oktober a.s. is Ton Hermanussen de nieuwe directeur van de Natuur en Milieufederatie Limburg. Hiermee volgt hij Hans Heijnen op die eind 2019 met pensioen gaat. Hermanussen is momenteel teammanager duurzame en ruimtelijke ontwikkeling bij de Omgevingsdienst Brabant Noord. Hij heeft jarenlange ervaring als begeleider van veranderingsprocessen in zowel het landelijk als het stedelijk gebied. Hij handelt altijd vanuit een groen hart en is gericht op samenwerking.

Over NMF Limburg

De Natuur en Milieufederatie Limburg (NMF Limburg) en de circa 100 aangesloten organisaties zetten zich in voor natuur en landschap, een gezond leefmilieu en voor het realiseren van ecologische duurzaamheid in Limburg en de aangrenzende Euregio. Samen willen ze voor iedereen prettig wonen, werken en recreëren mogelijk maken voor nu en straks.

Natuur en Milieufederatie Limburg is gevestigd in Roermond.