Servicepunt Circulair ondersteunt circulaire initiatiefnemers

20 april 2020

Servicepunt Circulair ondersteunt circulaire initiatiefnemers

Ook veel circulaire ondernemers voelen de pijn van de coronamaatregelen. Nu de economie bijna stil ligt, komen veel ondernemers en initiatiefnemers in zwaar weer. Dat geldt ook voor ondernemers in de circulaire economie. Daar komt nog eens bij dat veel van deze ondernemers vooralsnog niet in aanmerking komen voor staatssteun. De Natuur en Milieufederaties ondersteunen circulaire ondernemers middels het Servicepunt Circulair.

Circulair shoppen

De website Servicepunt Circulair heeft een circulaire etalage met een groot aantal producten die direct beschikbaar zijn, zoals een herbruikbare waterfles gemaakt van suikerriet, plantaardige kaarsen en meubelen van 100% recyclebaar staal. Wil je weten welke circulaire producten en diensten je bij jou in de buurt kunt vinden? Kijk op servicepunt-circulair.nl/producten en filter op jouw provincie.

Ga zelf aan de slag

Op het Servicepunt Circulair vind je ook informatie, inspiratie en nieuws als je aan de slag wil met de circulaire economie. En we bieden hulp. Voor alle ondernemers, (wijk)initiatiefnemers, thuisklussers en andere Nederlanders die iets voor elkaar willen boksen in de circulaire economie en ergens vastlopen. Dus: stel je vraag! Wij proberen jouw vraag of verzoek zo snel mogelijk te behandelen met de circulaire collega in jouw provincie.

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rond ons Servicepunt en een paar keer per jaar updates over leuke circulaire producten en circulaire wetenswaardigheden ontvangen? Schrijf je dan in voor onze circulaire nieuwsbrief!