Laat u inspireren en informeren over circulair ondernemerschap op 7 oktober

3 september 2015

Laat u inspireren en informeren over circulair ondernemerschap op 7 oktober

Op woensdagavond 7 oktober organiseert Natuur en Milieu Overijssel tijdens de GreenTechWeek een bijeenkomst over circulair ondernemerschap, speciaal  voor productiebedrijven. In het eerste gedeelte van de bijeenkomst  vertellen een aantal inspirerende bedrijven u hoe zij bezig zijn met het sluiten van de productie- en grondstofkringlopen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het Take Back System van Koninklijke Auping.  Het tweede deel van de avond verkennen we samen wat er nodig is om nieuwe stappen te kunnen zetten naar circulair ondernemerschap. Welke ondersteuningsbehoefte heeft u en hoe kunnen we daar samen vorm aan geven.

Geef u vandaag nog op via dit aanmeldformulier, het aantal plaatsen is beperkt.

Waar en wanneer?
De bijeenkomst is in Deventer, de exacte locatie volgt. Inloop is vanaf 18.00 uur met broodjes en sluiten de avond rond 21.00 uur met een netwerkborrel.

Meer weten?
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marlous Goeman, tel. (038) 4250966 of mail:
goeman@natuurenmilieuoverijssel.nl.