Inspiratiemiddag Duurzaam Vooruit voor ondernemers

21 mei 2014

Inspiratiemiddag Duurzaam Vooruit voor ondernemers

foodtruckEen elektrische auto van de zaak, minder kilometers maken, of gewoon vaker op de fiets? Twentse ondernemers laten je op 10 juni zien hoe zij duurzame mobiliteit een plekje geven in hun bedrijfsvoering. Als ondernemer ben je van harte uitgenodigd bij Go Planet Speedworld in Enschede om met hen in gesprek te gaan en inspiratie op te doen voor je eigen bedrijf.

Mark Beusenberg (Hogeschool Windesheim en initiatiefnemer Mobility Lab) start de bijeenkomst met een lezing over duurzame mobiliteit. Vervolgens pitchen ondernemers hun duurzame initiatief en geven zij workshops over de mogelijkheden voor je eigen bedrijf. HST en Huuskens nemen je mee in de wereld van duurzaam transport. Hun elektrische en hybride vrachtwagens zijn ook te bezichtigen. PersonalHero geeft een workshop HoogRendement Fietsen. Raedthuys vertelt over hun wagenpark met elektrische auto’s en het Duitse bedrijf EKonzept Mobility laat hun unieke foodtruck zien, waarmee zij op een duurzame manier gekoelde en verwarmde etenswaren op locatie verkopen. Een divers aanbod, die een bezoek aan deze bijeenkomst zeker de moeite waard maakt. Na afloop van de bijeenkomst gaan we met zijn allen karten in karts op aardgas en is er de mogelijkheid tot netwerken onder het genot van een drankje. Bekijk de uitnodiging en het gehele programma in de bijlage onder aan dit bericht.

Praktische informatie:
Datum: 10 juni 2014
Tijd: 15.00 – 18.00 uur
Locatie: Go Planet Speedworld, Colloseum 84, 7521 PT Enschede
Doelgroep: ondernemers van midden-/kleinbedrijven
Prijs: 30 euro
Aanmelden: https://nmfo.wufoo.com/forms/aanmelding-inspiratiemarkt-duurzaam-vooruit/
Programma: Uitnodiging Inspiratiemiddag Duurzaam Vooruit