Drentse ‘Gangmakers on Tour’ van start

20 november 2017

Drentse ‘Gangmakers on Tour’ van start

De Natuur en Milieufederatie Drenthe trapt op 30 november samen met Noordelijk Innovatielab Circulaire Economie de reeks: Gangmakers on Tour af. In deze ‘collegetour’ achtige reeks komen verschillende Drentse koplopers en voorbeeldfiguren in circulair ondernemen aan het woord.

Changemakers
De tour voert langs verschillende unieke locaties, licht de laatste technische innovaties en circulaire ontwikkelingen uit en biedt een podium aan grote changemakers in hun sector. Tijdens elke editie staat het programma vol met interviews, interactie en sprekende businesscases.

Baanbrekend Bouwen
In de eerste thema-avond komen gangmakers Martin Smit, Alex van Oost en Rolf Koops over Baanbrekend Bouwen aan het woord. Circulair ontwerp, mooie materialen en onderdelen die tot in lengte van dagen opnieuw en opnieuw steeds in andere setting hergebruikt kunnen worden. Geen verspilling van grondstoffen. Da’s slim!

Zie jij de toekomst in de bouw ook zo voor je, wil je meepraten en uiteindelijk aan de slag? Schrijf je dan snel in voor de eerste Gangmakers-avond op 30 november in Assen, tickets zijn gratis.