Drenthe twee dagen in het teken van circulair bouwen

29 oktober 2018

Drenthe twee dagen in het teken van circulair bouwen

Op 1 en 2 november vindt in Assen hét evenement rond circulair bouwen plaats. Het evenement sluit aan bij de behoefte van opdrachtgevers en ondernemers die op zoek zijn naar de mogelijkheden van circulair bouwen in de praktijk. Via workshops, lezingen, kennismaking en demonstraties wordt kennis en ervaring uitgewisseld. Met diverse activiteiten biedt Natuur en Milieufederatie Drenthe samen met een groot aantal partners concrete en praktische handvatten om circulair bouwen toe te passen.

Op donderdagochtend 1 november verzorgt gedeputeerde Henk Brink de opening van het evenement in het auditorium van het Drenthe College. Hierna neemt Ballast Nedam directeur Onno Dwars de aanwezigen mee in de meest recente ontwikkelingen rond circulair bouwen.

Het evenement is bedoeld voor alle ondernemers in de bouwsector die aan de slag willen met circulair bouwen of er meer van willen weten. Ook voor opdrachtgevers vanuit bedrijfsleven en overheid biedt het evenement diverse interessante bijeenkomsten.

Het evenement rond circulair bouwen is een gezamenlijk initiatief van Natuur en Milieufederatie Drenthe, Bouwend Nederland, NVBU, NICE, gemeente Assen en provincie Drenthe. Alle activiteiten zijn gratis.

Meer informatie en aanmelden: nmfdrenthe.nl/circulair-bouwevent-drenthe