De Nacht van de Nacht 2015 in de Nieuwe Wildernis – Volgeboekt

15 september 2014

De Nacht van de Nacht 2015 in de Nieuwe Wildernis – Volgeboekt

Nationale Postcode Loterij Logo

Vanwege overweldigende belangstelling is de Nacht van de Nacht excursie in de Oostvaardersplassen volgeboekt. Wilt u aan een andere activiteit deelnemen kijk dan op de website van de Nacht van de Nacht. Meer informatie over activiteiten in de Oostvaardersplassen is te bij Staatsbosbeheer.

————————————————————

Deelnemers van de Nationale Postcode Loterij krijgen de unieke kans om te genieten van een nachtelijke rondleiding door de Nieuwe Wildernis: de Oostvaardersplassen. Dit gebeurt tijdens de Nacht van de Nacht 2015 op zaterdag 24 oktober.

In de nacht van zaterdag 24 op zondag 25 oktober 2015 gaat de klok een uur terug en genieten we extra lang van het donker. In deze nacht organiseren De Natuur en Milieufederaties het jaarlijkse, terugkerend evenement ‘De Nacht van de Nacht’. Doel is om mensen bewust te maken van de gevolgen van lichtvervuiling.

“Deelnemers van de Postcode Loterij  krijgen het unieke aanbod van een tocht met  gids door één van de meest ongerepte natuurgebieden van Nederland: de Oostvaardersplassen,” aldus Corinne Ellemeet, netwerkdirecteur  van De Natuur en Milieufederaties. “Op de voordeelbon in de Voordeelagenda 2015 van de Postcode Loterij staat hoe deelnemers zich kunnen aanmelden.”

Deelnemers aan deze bijzondere rondleiding door de Nieuwe Wildernis maken tevens kans op een Wattcher energiemonitor, aangeboden door de Energie-servicepunten van De Natuur en Milieufederaties.

Avondsfeer
Avondsfeer Foto door Rob de Wind.