Coronavirus | Natuur en Milieufederaties blijven bereikbaar

17 maart 2020

Coronavirus | Natuur en Milieufederaties blijven bereikbaar

We hebben het nog niet eerder meegemaakt, zoals het coronavirus nu impact heeft op het dagelijks leven. Ongekende tijden dus, die bedreigend en zorgelijk kunnen zijn. Ook de Natuur en Milieufederaties geven gehoor aan de dringende oproep en maatregelen van de regering om thuis te werken en bijeenkomsten en vergaderingen af te gelasten of te verschuiven.

Bijeenkomsten

Normaal kiezen we bij voorkeur voor direct contact met de mensen in ons netwerk. Voor de komende periode wijken we daarvan af en volgen we nauwgezet de adviezen van de overheid en het RIVM met betrekking tot het coronavirus op. Dit betekent dat geplande bijeenkomsten en externe afspraken in de provincies tot 1 juni waar mogelijk online plaatsvinden of zijn geannuleerd. We stellen alle betrokkenen daarvan op de hoogte.

Bereikbaarheid

De medewerkers van de Natuur en Milieufederaties werken de komende tijd zoveel mogelijk vanuit huis. Ons werk gaat door en we blijven gewoon bereikbaar per mail of per telefoon. Heb je vragen of tips, neem dan contact op met de Natuur en Milieufederatie bij jou in de buurt of met het team van de landelijke Natuur en Milieufederaties.

We wensen iedereen veel sterkte toe in deze uitzonderlijke periode. In het bijzonder alle Nederlanders die nu een extra inspanning moeten leveren of die extra getroffen worden door deze crisis.