Conferentie Business Modellen in de Circulaire Economie op 18 mei

21 april 2017

Conferentie Business Modellen in de Circulaire Economie op 18 mei

Wat betekent de Circulaire Economie (CE) concreet in de praktijk? Hoe gaan ondernemers om met het organiseren van de CE? Met het nationaal onderzoek naar Business Modellen voor de Circulaire Economie zijn we op zoek gegaan naar de antwoorden. De resultaten presenteren we op 18 mei tijdens een speciale conferentie in de Eusebiuskerk in Arnhem. Kijk hier voor het volledige programma en de aanmeldlink. Bezoekers van de conferentie ontvangen een publicatie met de resultaten van het landelijke onderzoek BMCE.

Markt Business Modellen in de Circulaire Economie op 18 mei
Na de conferentie vindt een speciale markt plaats waar je de CE kunt zien, horen, proeven en beleven! Ondernemers die werk maken van de CE delen hun ervaringen, producten en projecten met het publiek. Heb je een circulaire oplossing, dan kun je je hier aanmelden voor deze markt. Adviseurs kunnen zich presenteren in de speakerscorner.

De conferentie in een initiatief van Business Modellen Circulaire Economie