Beluister de Friese Voetafdruk Podcast

27 november 2023

Beluister de Friese Voetafdruk Podcast

Met oortjes luisteren

Stap in de duurzame wereld van Friesland. In de Friese Voetafdruk Podcast verken je inspirerende lokale initiatieven, praktische tips en innovatieve ideeën voor een groener leven. Van onze kleding tot voeding tot watergebruik – en dat allemaal met een Fries randje. Ontdek hoe je vandaag nog een verschil kunt maken.

Nieuwste aflevering(en)

Luister hieronder naar de nieuwste aflevering van de Friese Voetafdruk Podcast! Benieuwd naar alle afleveringen? Beluister die hier of op Spotify.

Deze podcast wordt mogelijk gemaakt door de Friese Milieufederatie.

De Voetafdruk van Nederland

De Natuur en Milieufederaties hebben de Voetafdrukscan ontwikkeld, waarmee je kunt zien hoeveel aarde jij nodig hebt. Met deze scan willen we mensen inzicht geven in het effect van hun levensstijl en tips geven om hun voetafdruk te verkleinen. Hoe groot is jouw voetafdruk? Ga naar de scan op de website. Daar vind je een kaart met de voetafdruk van alle provincies. Kies jouw provincie & doe de test!