SolSolutions steunt de Natuur en Milieufederaties

15 februari 2021

SolSolutions steunt de Natuur en Milieufederaties

Op de laatste dag van een bijzonder jaar, ontvingen wij een bijzondere verrassing. SolSolutions, zonne-energieleverancier uit Pijnacker, maakte een gulle bijdrage over om ons werk te ondersteunen.

Met het aanleggen van zonnepanelen draagt het bedrijf sinds 2009 bij aan een duurzamere samenleving. De eigenaren, Leon Bruinen en Ceciel Termorshuizen, geloven dat een circulaire economie en biodiversiteit in de land- en tuinbouw onontkoombaar zijn om onze klimaatproblemen beheersbaar te houden. En denken dat de lobby van de Natuur en Milieufederaties daar aan kan bijdragen. Daarom doneerden zij een deel van hun winst aan mens- en klimaat gerelateerde doelen.

Dankzij de donatie van SolSolutions kunnen de Natuur en Milieufederaties dit jaar extra bomen planten in voedselbossen en in de drie nog aan te leggen Energietuinen. Daarnaast kunnen we sterker inzetten op lobby op het gebied van natuurinclusieve landbouw.

Wil je met jouw bedrijf ook het werk van de Natuur en Milieufederaties ondersteunen?

Neem dan contact met ons op!

Benieuwd hoe SolSolutions bijdraagt aan een duurzamere samenleving?

Neem een kijkje op de website van SolSolutions